Реклама В Соц. Мережі.
Реклама в соціальних мережах користується великим попитом і багато замовників навмисно розміщують свої рекламні пости в місцях постійного скупчення людей. Соціальні мережі, по суті, стали місцем, де щодня постять новини, відеоролики, будь-яку інформацію. Навіть якщо людині не цікава продукція або послуги, що надаються, побачивши замітку або рекламне повідомлення в його пам’яті відкладається ця інформація і при необхідності він обов’язково до неї повернеться.
Це Чи не Контекстна Реклама.
Розміщенні реклами в твітері, вконтакте, фейсбуці і ін. Мережах спілкування має ряд як позитивних, так і негативних рис. Розібратися з цим нескладно, оскільки ми самі з дня в день зустрічаємося з таким видом просування продукції, як реклама.
Плюси опублікування Рекламних Текстів У Соціальних Мережах:
- Величезна споживча аудиторія.
- Постійне додаткове поширення за рахунок коментування та посади.
- Можливість редагування і необмеженість в обсязі.
- Привертання загальної уваги за рахунок прикріплення медіа файлів до тексту.
Виділимо і кілька мінусів:
- Аудиторія не завжди є зацікавленою в товарі чи послузі.
- Рекламний текст підлягає спаму.
- Коментарі не завжди відповідають дійсність, при цьому попит на товар може впасти.
Однак, з огляду на всі недоліки цього способу розрекламувати товар, соціальні мережі виконують цю функцію найбільш ефективно. При створенні повідомлення варто враховувати такі аспекти, як майданчик розміщення, текст реклами, додатковими медіа-матеріали. Для візуалізації відмінно було б показати товар (якщо це можливо). Реклама повинна повністю підлаштовуватися під запити аудиторії, як і в будь-якому ЗМІ.
Чому саме “PR-SEO”?
При розміщенні реклами краще вибирати майданчики, де вашу рекламу сприймуть як необхідну. Так, наприклад, якщо вам потрібно прорекламувати послугу «проведення урочистостей», то розумно буде розмістити пост в групах на весільні тематики, свята, шкільні заходи і т.д. Також ви можете самостійно створити групу і запрошувати користувачів для просування своєї послуги.