Контекстная реклама, яндекс, гугл специалист цена Украина

Кожен рекламодавець шукає найбільш дієвий спосіб просування свого сайту, товарів або послуг. Контекстна реклама в інтернеті є досить ефективною з точки зору віддачі і витрат.

Суть такої реклами полягає в показі рекламного оголошення на сайтах схожої тематики або в пошуковій видачі. Іншими словами, пошукові системи, обробляючи запити, показують рекламу потенційно зацікавленої аудиторії. До інших переваг відносяться – доступність, швидкість (ви отримуєте результат практично відразу), максимальне охоплення цільової аудиторії.


Види контекстної реклами.

  • Пошукова
  • тематична
  • Медійна
  • таргетована

Реклама на сайтах відображається у вигляді блоків, банерів і тизерів. У пошукових системах вона розміщується, як на своїх власних майданчиках, так і на майданчиках інших сайтів, які є партнерами пошукової системи. Під своїми власними майданчиками розуміється видача рекламних оголошень прямо в пошуковій видачі. В цьому випадку вона таргетір за запитом, який користувач вводить в пошуковий рядок.


Контекстная реклама в Google.

Google найбільша пошукова система в усьому світі. Контекстна реклама Гугл представлена сервісом -Google Adwords. Гігант міжнародного масштабу, охоплює 75% світового трафіку в 100 країнах. Всі види наданих їм послуг, від визначення цілей і політики до настройки відстеження конверсії – мають високу якість. В рунеті займає друге місце за популярністю, близько 30% пошукового трафіку. Але, має обґрунтовані перспективи для зростання.


Контекстна реклама в Яндекс.

Яндекс – лідер за популярністю в рунеті, який має 60% пошукового трафіку. Контекстна реклама в Яндекс представлена сервісом – Яндекс. Директ (РСЯ). Як надання деяких послуг, таких як, тестування оголошень і аналізу статистики, поступається Гуглу, але має простий і зрозумілий інтерфейс сервісу. По суті, в роботі Google Adwords і РСЯ є більше схожості, ніж відмінностей.


Контекстна реклама ціна питання.

При виборі рекламної політики бюджет – головне питання, адже від цього залежить вся проведена компанія. Ціна кліка в Google Adwords і Яндекс встановлюється через аукціон. Більш висока ціна за клік отримує більш високе положення в рекламному блоці. Крім цього систему необхідно підлаштувати під ваш проект, де ви вибираєте певні параметри конкретно для ваших вимог. А саме: географію, час показу реклами, спецрозміщення та інші параметри. Вартість контекстної реклами, також залежить від рейтингу сайту-рекламодавця, якщо ви вибираєте рекламу на сайтах рекламодавців, а не в пошуковій видачі. В результаті вартість послуг підвищується. У кожного сервісу є свої певні плюси і мінуси, але важливо знайти виграшний варіант саме для вас.


Замовити контекстну рекламу в“PR-SEO”.

Під час налаштування контекстної реклами ми враховуємо все, від підбору пошукових запитів, за якими будуть показуватися рекламні оголошення до націлювання і цін. Ми налаштовуємо рекламну компанію тільки в комплексі з іншими роботами по сайту. При просуванні вашого сайту, настройка контекстної реклами безкоштовно.


ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ

ПОТРІБНА ДОПОМОГА?

ЯКЩО У ВАС ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

closepopup

Остались вопросы? Заполните форму и мы свяжемся с Вами!

    [recaptcha id:capt]